Szállítás, fizetés, csere

Termékeink átvételére és fizetésére az alábbi lehetőség közül választhatsz:

 

I. Házhozszállítás Express One futárszolgálattal Magyarország területén belül.

A csomagot az Express One futárszolgálat szállítja ki. A feladott csomagok gyorsan és biztonságban, a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A házhozszállítás díja tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:
• Kényelmes és biztonságos házhozszállítás a megadott szállítási címre
• E-mail és SMS értesítés küldése a kézbesítést megelőzően
• Címzettként számos kézbesítési lehetőség közül választhatsz, közvetlenül – a futárcég által küldött üzenetben megadott – weboldalon keresztül rendelkezhetsz a csomag sorsáról, például választhatsz egy új kiszállítási időpontot, megadhatsz egy másik címet,
• Háromszori házhozszállítási kísérlet

Utánvétes fizetés esetén a futárnak fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.

 

Szállítási típus Szállítási díj
Házhozszállítás  1890 Ft

Fizetési módok 

1. Fizetés utánvéttel
Készpénzzel való fizetés a házhoz szállítás esetén a futárnál lehetséges, azonban a futárnál fizethetsz bankkártyával is.

2. Fizetés online bankkártyával
Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a webáruház által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a BARION rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudtad befejezni a fizetést, keress meg minket az hello@nrkids.hu e-mail címen és kérd a rendelésed utánvétes fizetés módra váltását!

Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?
Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni. Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.

Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?

Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes (a rajta lévő összes címkével), eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaküldened Nekünk! Kérlek a csomagba feltétlenül írd bele a rendelésszámod és ha utánvéttel fizettél a bankszámla adataidat, amennyiben bankkártyával fizettél az oldalon, ebben az esetben a kártyára utaljuk vissza az összeget. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

Cím, ahova visszaküldheted:

6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.

Telefon: 06306200749

 

Termékcsere:

Abban az esetben ha ki szeretnéd cserélni a terméket, mert kicsi vagy nagy lett, akkor minden esetben vissza kell juttatnod Nekünk. Kérlek a csomagba írd bele, hogy mit és mire cseréljünk, illetve feltétlen írd bele a rendelésszámod vagy a nevet ami az eredeti rendelésedhez tartozott.